środa, 31 grudnia 2014

Plany

Miniony rok robótkowy był dla mnie udany. Nauczyłam się mnóstwo nowych rzeczy, ale jeszcze więcej przede mną :)) Oto mała lista do odhaczenia w przyszłym roku. I nie są to nawet żadne postanowienia, jestem pewna, że prędzej czy później, uda mi się zrobić każdą z tych rzeczy :) 


  • wydziergać pierwszą parę skarpet :D
  • nauczyć się koronki klockowej
  • zrobić coś fajnego koronką widełkową
  • zrobić coś ślicznego filetem igłowym :))
  • wyhaftować haftem wstążeczkowym, koralikowym, płaskim....
  • wydziergać super sweter w genialne warkocze :D
  • jeszcze więcej DoubleKnitting
  • kupić czesankę i uprząść nitkę na wrzecionie z płyty :D
  • zrobić cudne drzewko z koralików i drutów
  • zrobić/kupić krosno do koralików i utkać coś ładnego
  • wydziergać jakiegoś zwierzaka lub stworka
  • wydziergać coś za pomocą Illusion knitting
  • wysupłać coś pięknego frywolitką :))
  • koniecznie jeden projekt z szydełkowym splotem crocodile stitch
  • wymyślić jakąś śliczną chustę lub szalik
  • może coś malutkiego koronką irlandzką ;)
  • dwukolorowa brioszka z ażurem, a co mi tam 
  • freeform!!! to będzie fajne :D
  • odkryć dużo nowych technik, których będę chciała się nauczyć!!!

Lista długa, chyba muszę zacząć od jutra ;))
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz