środa, 3 lutego 2016

Wspólne dzierganie i czytanie



Witam na Wspólnym Dzierganiu i Czytaniu u Maknety!

"Czerwony Krąg" czytam już dość długo. Książka okazała się dużo lepsza niż przypuszczałam. Całkiem gruba, jak na pozycję tego typu, ma ponad 460 stron. Czyta się bardzo fajnie. Szczególnie interesujące wydały mi się fragmenty o kierowaniu umysłem. Przytoczono historię pilota zestrzelonego i wziętego do niewoli na 7 lat. Żeby nie zwariować mężczyzna wizualizował sobie grę w golfa, ze wszystkimi najmniejszymi szczegółami. Po uwolnieniu, okazało się że poziom jego gry znacząco się podniósł ;)  Można podejść do tego sceptycznie, ale autor książki z powodzeniem wprowadził elementy kierowania umysłem do szkolenia snajperów. Książkę polecam wszystkim zainteresowanym tematem.

Robótkowo zaczęłam czapkę z włóczki skarpetkowej, Dziergam podwójną nitką, ma wyjść cieplutka. W planach do kompletu mają powstać rękawiczki i skarpetki. Czas na wykonie: niewiele ponad dwa tygodnie. Oby się udało :D

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, aby udało Ci się wydziergać komplet w wyznaczonym terminie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, muszę chyba jeszcze dzisiaj wydziergać kilka rządków żeby się udało :D Pozdrawiam!

      Usuń